برنامه رژیم غذایی کلیه خوش آمدید به مرحله 4 لوپوس نفریت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برنامه رژیم غذایی کلیه خوش آمدید به مرحله 4 لوپوس نفریت

 

در مرحله 4 لوپوس بیماری شرایط بیماران نفریت تبدیل شده است بسیار bleeding.Drugs این مورد، بیماران باید از یک رژیم غذایی کلیه دوستانه دنبال به منظور بهبود salud.En کلی شما این مورد، بیماران باید رژیم غذایی را دنبال بهبود پاراگراف دوستانه کلیوی سو سلامت عمومی.

اول، ما باید بدانند این است که یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای تمام بیماران از نفریت لوپوس وجود ندارد، و برنامه رژیم غذایی باید در سطح بیماران عملکرد کلیه، عوارض، اندازه بدن، وزن و غیره بستگی دارد اگر شما می خواهید برای دریافت یک برنامه فردی از قدرت به طور مستقیم، با ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل ارسال کنید.

1. کنترل مصرف سدیم به شدت

در مرحله 4، کلیه ها می تواند مایعات و سدیم بیش از حد فیلتر نیست به طور موثر به عنوان فشار خون بالا و تورم رخ می دهد fácilmente.En این مورد، مصرف بیش از حد سدیم بدتر این مشکلات. بنابراین، بیماران باید مصرف سدیم خود را به 1500 ~ 3000 میلی گرم محدود می کند.

2 محدود مصرف خود را از پروتئین و لذت بردن از پروتئین با کیفیت بالا

این نکته می تواند کمک به جلوگیری از افزایش بار بر روی riñones.En این مورد، بیماران توصیه به 0.6 ~ 0.8 گرم / کیلوگرم وزن بدن از پروتئین، و باید که نیمی از مصرف پروتئین خود را تضمین پروتئین بالا می آید quality.Therefore به عنوان مثال، تغییر از گوشت قرمز به ماهی های چرب مانند ماهی آزاد، ماهی خال مخالی، ساردین و ماهی آزاد.

3 غذاهایی غنی از کلسیم

استروئیدها که بیماران نفریت لوپوس اغلب به کنترل بیماری شان می تواند بیماری های استخوان شود، و آن را به fracturas.Además آسیب پذیر، بیماران عملکرد کلیه کم نیز ممکن است خطر ابتلا به بیماری های استخوان به علت افزایش کلسیم کم و fósforo.Para بالا مبارزه با این عارضه جانبی، بیماران نیاز به خوردن غذاهای بیشتر غنی از کلسیم و ویتامین D.

4 دور ماندن از یونجه

یونجه حاوی یک اسید آمینه به نام L-canavanine است که می تواند سیستم ایمنی بدن بیماران مبتلا به اوردرایو و بیماران نفریت بدتر lúpica.Por بنابراین، بیماران مبتلا به لوپوس نفریت مرحله 4 باید این غذاها اجتناب کنند.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه رژیم غذایی مرحله 4 بیماران مبتلا به نفریت لوپوس، شما می توانید دکتر را آنلاین به طور مستقیم مشورت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/nefritis-lupica-dieta/314.html





:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: